Arrangement: Data – fra buzzword til værktøj

Hvordan bygger man god kommunikation ud fra sin data? Hvilke data er vigtigst og baseret på hvilke metrics, skal man måle sin kommunikation? Det er nogle af de spørgsmål, vi kommer til at berøre i en paneldebat onsdag den 23. marts, når Brain Gain Group og forbundet Kommunikation & Sprog afholder det offentlige arrangement “DATA – fra buzzword til værktøj!”.

big-data

Panelet på dagen består af:

  • Kommunikationsdirektør i Alka Forsikring Lise Agerly
  • Director of Communication i Mindshare Jacob Holst Mouritzen
  • Digital strategi i Bolius Eric Ziengs
  • Partner i analysevirksomheden Kaas & Mulvad Tommy Kaas
  • samt undertegnede – direktør i Quantum Public Relations Jesper Andersen

Paneldebatten modereres af CEO i Brain Gain Group Mathias Schjøtz, som også er aftenens vært.

Data spiller en stadig større rolle i kommunikation

Der er ingen tvivl om, at data får større og større indflydelse i kommunikation og marketing. I takt med at interaktionen mellem mennesker sker mere og mere digitalt, opbygger vi enorme datamængder af korrespondance, som computere kan gennemsøge og finde mønstre i. På den måde kan data give os indsigt og et bedre beslutningsgrundlag for at kommunikere – og når vi har kommunikeret, opstår der påny nye datasæt, som vi kan analysere og blive klogere af. Det er en gentagende cyklus.

Jeg er rigtig glad for at være blevet inviteret af Brain Gain Group til debatten og ser frem til en spændende aften i selskab med panelet og et oplagt publikum.

Tid og sted

Enghavevej 80C, 3. sal, 2450 København, klokken 16-20. Deltagelse kræver billet og arrangementet er gratis.

Billetter til arrangementet fås via Eventbrite her.

If you enjoyed this post you may also find these posts interesting

Picture of Jesper Andersen

Jesper Andersen

Jesper Andersen is a strategic advisor, speaker, and educator specialising in communication measurement and evaluation, Thought Leadership, communication strategy, and the application of artificial intelligence in professional communication. Through his consultancy, Quantum PR, Jesper empowers communication professionals to elevate their strategic impact by aligning messaging with business goals, demonstrating value through data, and embracing innovation. He has worked with companies, NGOs, and public institutions across Europe, the Middle East, and North America — including the European Commission — helping them shift from output-driven to outcome-focused communication.