Hvordan bygger man god kommunikation ud fra sin data? Hvilke data er vigtigst og baseret på hvilke metrics, skal man måle sin kommunikation? Det er nogle af de spørgsmål, vi kommer til at berøre i en paneldebat onsdag den 23. marts, når Brain Gain Group og forbundet Kommunikation & Sprog afholder det offentlige arrangement “DATA – fra buzzword til værktøj!”.
Panelet på dagen består af:
- Kommunikationsdirektør i Alka Forsikring Lise Agerly
- Director of Communication i Mindshare Jacob Holst Mouritzen
- Digital strategi i Bolius Eric Ziengs
- Partner i analysevirksomheden Kaas & Mulvad Tommy Kaas
- samt undertegnede – direktør i Quantum Public Relations Jesper Andersen
Paneldebatten modereres af CEO i Brain Gain Group Mathias Schjøtz, som også er aftenens vært.
Data spiller en stadig større rolle i kommunikation
Der er ingen tvivl om, at data får større og større indflydelse i kommunikation og marketing. I takt med at interaktionen mellem mennesker sker mere og mere digitalt, opbygger vi enorme datamængder af korrespondance, som computere kan gennemsøge og finde mønstre i. På den måde kan data give os indsigt og et bedre beslutningsgrundlag for at kommunikere – og når vi har kommunikeret, opstår der påny nye datasæt, som vi kan analysere og blive klogere af. Det er en gentagende cyklus.
Jeg er rigtig glad for at være blevet inviteret af Brain Gain Group til debatten og ser frem til en spændende aften i selskab med panelet og et oplagt publikum.
Tid og sted
Enghavevej 80C, 3. sal, 2450 København, klokken 16-20. Deltagelse kræver billet og arrangementet er gratis.
Billetter til arrangementet fås via Eventbrite her.
Skriv et svar