Kort efter mit besøg i podcast-studiet hos Kommunikation & Sprog var jeg i juni afsted igen – denne gang hos Dagbladet Børsen.
Stine Bjerre Herdel, der er chef for Børsen Live og Børsen Creative, kører nemlig en fed serie af podcasts om Native Advertising. Som Børsen selv siger:
”Native advertising” er en ny podcastserie, hvor du kan blive klogere på, hvad native advertising er, hvordan det virker, og ikke mindst hvordan du effektivt kan bruge det som en del af din content-strategi.
Hvordan måler man Native Advertising?
Stine var så sød at invitere mig i studiet for at give mit besyv med i Afsnit 6 i serien, som handlede om, hvordan man kan påvise effekten af de Native Advertising-aktiviteter, man kører.
Sammen med mig i studiet var også en anden gæst: Native Campaign Manager hos Benjamin Medier Maria Topp.
Vi fik en rigtig spændende snak frem og tilbage omkring effektmåling og valget af aktiviteter i relation til den strategi og plan, man har lagt.
Du kan høre hele udsendelsen her – den varer ca. 26 minutter i alt.
Rigtig god fornøjelse! 🙂
Skriv et svar