Quantum

God kommunikation kan måles

  • Måling & analyse
    • Kommunikationsmåling
    • Workshop i kommunikationsmåling
    • Mentor-ordning for dit team eller ansatte
    • Gør jeres kommunikationsstrategi målbar
    • Kom i gang med selv at måle – book et strategisk læringsforløb
    • Personlig sparring
    • Få indkøbsvejledning til valg af leverandører
    • Få hjælp til at sætte de rette KPI’er og mål
    • Foredrag og undervisning
    • Pressemåling
    • Måling på sociale medier
  • Kursuskalender
  • Keynote Speaking
    • Keynote speaker Jesper Andersen
  • Blog
  • Nyhedsbrevet IMPACT
  • Om Quantum
    • Jesper Andersen – strategisk rådgiver og international speaker
    • Kunder
    • AMEC – den internationale brancheforening for kommunikationsmåling
  • Kontakt

18. december 2019 af Jesper Andersen

Call for Speakers: Measurement Day 2020

Det er med stor glæde, at vi kan annoncere, at Measurement Day-konferencen vender tilbage i København til maj 2020. Netop nu har vi åbent call for lærerige indlæg og cases. Har du noget, du gerne vil dele? Eller kender du nogen, vi bør tale med?

Call for Speakers 2020

Årets konference om effektmåling af kommunikation vender tilbage. Onsdag d. 6. maj 2020 slår vi atter dørene op til en lærerig dag, hvor vi sætter fokus på at vise og diskutere, hvordan kommunikation målbart kan understøtte virksomheder, myndigheder og organisationer i at nå deres strategiske mål. Sæt derfor gerne allerede nu kryds ved datoen!

Call for Speakers

Frem til 21. januar tager vi imod bud fra potentielle oplægsholdere, som gerne vil byde ind med interessante cases og oplæg til konferencen.

Alle kan deltage i vores Call for Speakers ved at downloade og udfylde denne formular og emaile den til jesper@measurementday.dk. Spørgsmål kan rettes til samme email eller på telefon 61 67 45 85.

Hvad søger vi?

Measurement Day-konferencen sætter fokus på, hvordan kommunikation via måling opnår en strategisk rolle i organisationen. Det kan fx være ved:

  • At måle kommunikationens effekt – direkte og indirekte – på organisationens strategiske forretningsmål
  • At anvende metoder og værktøjer til at frembringe ny læring og viden, der gradvist udløser et forbedringspotentiale
  • At arbejde med relevante kvalitetskriterier for kommunikationen og over tid måle en fremgang
  • At anvende måling og research som fundamentet for at tilrettelægge træfsikre budskaber til velovervejede målgrupper – og dermed få mere ud af kommunikationen
  • At arbejde med at gøre evaluering til et fast element i kommunikationsarbejdet for at fastholde fokus på at lære af gode og dårlige erfaringer

Derfor søger vi cases og præsentationer, som inspirerer til mere end blot at tælle Facebook likes og presseklip. Som giver tilhørerne lyst til at arbejde med effekt i form af at forme målgruppens holdninger og handlinger – og på sigt forbinde dette direkte til forretningsmålene.

Er du i tvivl, om det vil være relevant at sende dit pitch til vores Call for Speakers, så ring endelig på telefon 61 67 45 85 og tag en snak med os om, hvad din præsentation i givet fald vil gå ud på?

Har du bare hørt om nogen, som laver noget fedt?

Så vil vi også meget gerne høre fra dig for evt. selv at tage kontakt til den potentielle oplægsholder. Men vi har brug for dine øjne og ører til at opsnappe, hvor derude der foregår noget fed måling netop nu!

Ring derfor super gerne til telefon 61 67 45 85 med dit tip, eller send os en mail på jesper@measurementday.dk. Tak! 🙂 

Ingen sælgere på scenen

Det er en grundsten i konceptet for Measurement Day, at vi ikke bringer “sælgere” på scenen. Der må aldrig opstå tvivl om, hvorvidt oplægsholderen er der for at dele sin viden og ekspertise – eller for indirekte at markedsføre en ydelse eller et produkt.

Vi samarbejder dog meget gerne med fx PR-bureauer, analyse-institutter og målings-virksomheder om at finde frem til de interessante og lærerige cases! Det er jo oftest netop blandt disses kunder, at måling trives og udvikles.

Men af hensyn til troværdigheden og en høj læringsværdi for publikum prioriterer vi, at det altid er organisationerne selv, som fremlægger deres egne cases og erfaringer.

Om Measurement Day

Measurement Day er Nordens eneste konference, som specifikt omhandler, hvordan vi måler, evaluerer og dokumenterer effekten af professionel kommunikation.

Formålet er at dele den nyeste viden og de seneste værktøjer, som hjælper kommunikatører til at vise, hvordan deres kommunikationsarbejde gør en målbar forskel for organisationen på et strategisk niveau.

Measurement Day 2018

Measurement Day blev afviklet første gang i København i september 2017 og igen året efter i september 2018 med ca. 125 deltagere begge gange. 

Netop nu er vi i fuld gang med en gevaldig opdatering af vores konference-site, men du har dog mulighed for at se videoer af konferencen i 2017 og konferencen i 2018. Bare lad være med at hæfte dig for meget ved resten af sitet, før end vi annoncerer program og åbner billetsalg i starten af 2020 🙂

Muligheder for sponsorer og samarbejdspartnere

Samtidig med at vi sammensætter program og gør klar til at åbne billetsalget, er vi naturligvis også i gang med at invitere sponsorer og samarbejdspartnere til at deltage i arrangementet.

Dette forventer vi at kunne melde mere officielt ud lige efter nytår, men er du interesseret i at høre nærmere allerede nu, så kontakt os venligst.

Vi håber på at høre fra mange potentielle indlægsholdere og glæder os til at præsentere årets program omkring udgangen af januar.

På genhør!

Du vil måske også finde disse indlæg interessant...

  • Measurement Day – en ny nordisk konference om effektmåling af kommunikationMeasurement Day – en ny nordisk konference om effektmåling af kommunikation
  • Mål din kommunikation med AMEC’s Interactive Evaluation FrameworkMål din kommunikation med AMEC’s Interactive Evaluation Framework
  • Sådan skal du måle Output, Outtake og OutcomeSådan skal du måle Output, Outtake og Outcome
  • K-måling bliver til IMPACTK-måling bliver til IMPACT
  • Derfor skal du måle Output, Outtake og OutcomeDerfor skal du måle Output, Outtake og Outcome
  • Sådan bliver dit kommunikationsmål SMARTSådan bliver dit kommunikationsmål SMART

Jesper Andersen er strategisk rådgiver og international keynote speaker med speciale i kommunikationsmåling. Fra London til Riyadh og fra Bergen til Beograd har han hjulpet virksomheder, organisationer og Europa Kommissionen med at måle den reelle effekt af deres kommunikation - om de flytter målgruppens holdninger og handlinger.



Min sommerferielæsning 2019: “Kan Trold Tæmmes?”
Seminar: Sådan sætter du brugbare mål for din kommunikation

Skriv et svar Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Velkommen til Quantums blog. Her finder du indlæg om kommunikationsmåling og nyttige værktøjer, om PR & kommunikation, om sociale medier og journalistik og meget mere. Tag et kig i kategori-oversigten nedenfor. Du kan også klikke på flaget og besøge vores engelske site, som også rummer artikler og nyhedsbrevet IMPACT.

Kategorier

Seneste indlæg på bloggen

  • Måling bringer kommunikation tættere på ledelsen
  • Shownotes fra MyNewsDesk webinar om kommunikationsmåling
  • MetroXpress introducerer sociale nyhedskriterier
  • Seminar: Sådan sætter du brugbare mål for din kommunikation
  • Call for Speakers: Measurement Day 2020
  • Min sommerferielæsning 2019: “Kan Trold Tæmmes?”



Nyeste indlæg om kommunikationsmåling

MyNewsDesk

Shownotes fra MyNewsDesk webinar om kommunikationsmåling

mål

Seminar: Sådan sætter du brugbare mål for din kommunikation

Call for Speakers

Call for Speakers: Measurement Day 2020

Arkiv over indlæg

Søg i indhold

  • Kontakt
  • Cookie- og privatlivspolitik
Quantum I Usserød Kongevej 24, 2970 Hørsholm I telefon 61 67 45 85 I cvr 32 34 25 15