Studietur til London – part III

Siden jeg sidst skrev om studieturen til London er tiden fløjet afsted. Som selvstændig skal man jo aldrig beklage sig over at have mange opgaver, men det har desværre betydet, at jeg ikke er nået så langt, som jeg gerne ville, med planlægningen af den nye “studietur 2.0”, som skulle ligge ultimo februar eller primo marts 2017.

Flere bookinger i udlandet i januar, februar, april og maj næste år gør, at jeg så småt er begyndt at indse, at jeg af praktiske årsager må lægge afviklingen af studieturen på hylden indtil videre.

Det er ikke helt til at gennemskue, hvad der kommer til at ske næste efterår med hensyn til Measurement Month. Netop fordi stort set alle arrangementer i år blev meldt ind i sidste øjeblik, opstod den lidt absurde situation, at der på en og samme tid var rekord i antallet af afholdte arrangementer og så alligevel mange, som ikke kunne deltage, fordi de blev varslet for kort tid i forvejen.

Derfor går der rygter om, at Measurement Month muligvis bliver flyttet til oktober i 2017. Men det skal i givet fald først godkendes på AMEC’s årlige generalforsamling den 15. december.

Lige nu sætter jeg i hvert fald studieturen så meget på pause, at den ikke bliver gennemført i første halvår 2017. Måske genintroducerer jeg den til næste efterår, men i så fald bliver det først, når jeg har et program klar – ikke mere “ulven kommer” 🙂

Tak til alle de af jer, som har vist interesse for initiativet! Jeg håber, at vi kan gennemføre noget sammen på et senere tidspunkt.

Foto taget af kloniwotski på Flickr.

If you enjoyed this post you may also find these posts interesting

Picture of Jesper Andersen

Jesper Andersen

Jesper Andersen is a strategic advisor, speaker, and educator specialising in communication measurement and evaluation, Thought Leadership, communication strategy, and the application of artificial intelligence in professional communication. Through his consultancy, Quantum PR, Jesper empowers communication professionals to elevate their strategic impact by aligning messaging with business goals, demonstrating value through data, and embracing innovation. He has worked with companies, NGOs, and public institutions across Europe, the Middle East, and North America — including the European Commission — helping them shift from output-driven to outcome-focused communication.