Quantum

God kommunikation kan måles

  • Måling & analyse
    • Kommunikationsmåling
    • Workshop i kommunikationsmåling
    • Mentor-ordning for dit team eller ansatte
    • Gør jeres kommunikationsstrategi målbar
    • Kom i gang med selv at måle – book et strategisk læringsforløb
    • Personlig sparring
    • Få indkøbsvejledning til valg af leverandører
    • Få hjælp til at sætte de rette KPI’er og mål
    • Foredrag og undervisning
    • Pressemåling
    • Måling på sociale medier
  • Kursuskalender
  • Keynote Speaking
    • Keynote speaker Jesper Andersen
  • Blog
  • Nyhedsbrevet IMPACT
  • Om Quantum
    • Jesper Andersen – strategisk rådgiver og international speaker
    • Kunder
    • AMEC – den internationale brancheforening for kommunikationsmåling
  • Kontakt

Workshop i kommunikationsmåling

workshop kommunikationsmålingØnsker I at komme i gang med at måle jeres kommunikation? At kunne dokumentere dens reelle effekt i forhold til jeres forretnings- eller organisationsmål? At kunne analysere jer frem til insights, som hjælper jer til at forbedre jeres indsats fremover?

Er I i tvivl om, hvor I skal starte, eller hvilke værktøjer og metoder I kan anvende? Har I brug for den grundlæggende viden og inspiration til at komme i gang?

Så lad os hjælpe jer!

Kom på workshop i kommunikationsmåling

Quantum Public Relations har i årevis tilbudt foredrag og undervisning inden for en lang række kommunikationsfelter så som krisekommunikation, PR-kampagner og sociale medier. Nu tilbyder vi også workshops som en udvidelse af vores populære oplæg om kommunikationsmåling.

En workshop er struktureret omkring to elementer: Et oplæg der introducerer jer til måling samt en arbejdsdel, hvor I arbejder med en eller flere opgaver og prøver værktøjer og metoder af i praksis.

På workshoppen fokuserer vi blandt andet på:

  • Hvorfor det kan være vildledende blot at “tælle” kommunikationen som et udtryk for dens effekt eller værdi?
  • Hvad er Output, Outtake og Outcome?
  • Hvorfor det er afgørende, at I både ser på det overordnede, strategiske samt på det mere lavpraktiske, operationelle niveau, når I arbejder med at definere jeres mål?
  • Hvad er en intervention logic, og hvad betyder antagelser for planlægningen af jeres kommunikation og dens virkning på målgruppen?
  • Hvordan I opstiller mål, som er S.M.A.R.T.’e?
  • Hvordan får I kommunikationen til at understøtte de overordnede forretnings- eller organisationsmål?
  • Hvad er vanity metrics – og hvorfor er de skidt?
  • Hvordan I kan bruge værktøjer som AMEC’s Integrated Evaluation Framework til at planlægge og afrapportere målingen af jeres kommunikationsindsat?
  • Hvad er de første skridt, når I selv vil starte med at måle kommunikation?

Er du interesseret i at høre nærmere, så ring på telefon 61 67 45 85 for en uforpligtende samtale om, hvordan I kan lære at måle jeres kommunikation.

  • Kontakt
  • Cookie- og privatlivspolitik
Quantum I Usserød Kongevej 24, 2970 Hørsholm I telefon 61 67 45 85 I cvr 32 34 25 15