Jeg er kommet “i stald” hos foredragsvirksomheden YouandX, som tilbyder et virkelig smart nyt koncept: Via deres portal kan du gå direkte i min og andre foredragsholderes kalender, finde en ledig tid og booke et foredrag øjeblikkeligt. Det er enkelt, let og lige til at klare, når du har tid.
For mit eget vedkommende kan du p.t. vælge imellem 4 forskellige foredrag, som hver især koster 5000 kr. + moms. De valgte foredrag fås i udgaver på 30, 45 eller 60 minutter.
Foredrag 1:
Kommunikationsmåling – hvordan viser vi effekten?
Meget af det, der kaldes kommunikationsmåling i dag, har meget lidt at gøre med reel effektmåling og handler i stedet om for eksempel at dokumentere arbejdsindsatsen – ikke udfaldet. Dette foredrag giver publikum en effektiv indføring i det tankesæt, at kommunikation, som målbart flytter holdninger og handlinger, baner vejen for, at organisationer efterfølgende når deres overordnede forretningsmål. Få metoderne og værktøjerne til at planlægge og måle jeres kommunikation hele vejen.
Foredrag 2:
Sæt de rigtige mål – og nå dem
At være i stand til at sætte de rigtige mål er en afgørende forudsætning for succes med kommunikationsmåling. Men hvad er et dårligt mål og hvorfor? Hvad er retningslinjerne for at sætte brugbare mål? Dette foredrag giver en indføring i det elementære arbejde med at sætte brugbare mål, der kan følges op på og realiseres. Deltagerne introduceres blandt andet til at arbejde med SMART og andre værktøjer, som gør målene konkrete og relevante.
Foredrag 3:
Kom i gang med kommunikationsmåling i jeres organisation
Hvor starter man, hvis man aldrig har arbejdet med kommunikationsmåling før? Hvilke værktøjer og procedurer skal etableres, og hvad skal man tage sig i agt for? Dette foredrag adresserer mange af de startvanskeligheder, virksomheder og organisationer løber ind i, som for eksempel: data overload, ressourceknaphed, problemer med at drage konklusioner samt frygten for konsekvensen af dårlige målinger. Få en god start på jeres første måling og kom sikkert videre.
Foredrag 4:
Introduktion til AMEC’s Integrated Evaluation Framework
Den internationale brancheorganisation for kommunikationsmåling, AMEC, udgav i 2016 det i dag førende, internationalt anerkendte værktøj eller ’framework’ til strukturering af kommunikationsmåling i en kampagne eller proces. Foredraget er en introduktion til framworkets grundlæggende struktur og hvordan man kommer i gang med at bruge det, evt. suppleret af en række konkrete eksempler.
Skriv et svar